دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مجموعه عکس‎های احمد مطلایی و تعدادی از عکاسان ایرانی خردادماه امسال در شهر سنت گالن سوئیس به نمایش درمی‎آید.

عکاسی

به گزارش ایلنا، احمد مطلایی که از عکاسان مطرح ایرانی در کشور سوئیس است، قرار است طی نمایشگاهی تعدادی از آثارش را در نمایشگاهی گروهی که آثار تعدادی از عکاسان ایرانی و اروپایی نیز ارائه خواهد شد، به نمایش درآورد.

این عکاس مستند اجتماعی هم اکنون درحال انجام پروژه‌ای چندرسانه‎ای است که به همراه تعدادی از هنرمند اروپایی و ایرانی این پروژه را دنبال می‎کند.

در این پروژه موضوع "مهاجرت" ازسوی عکاسان ایرانی و اروپایی به چالش کشیده می‎شود.

آثار این هنرمندان عکاس از خردادماه امسال در شهر سنت گالن سوئیس به نمایش گذاشته خواهد شد.

احمد مطلایی که به‌عنوان عکاس مستندنگار و خبری ایرانی محسوب می‎شود، همچنین روز 27 اسفندماه 1390 در مرکز اجتماعی سیباخ شهر زوریخ سوئیس مجموعه عکس‌های خود را به نمایش گذاشت.

در این نمایشگاه که به مناسبت نوروز و به همت بنیاد کودک سوئیس برگزار شد، 20 عکس از عکس‌های مستند اجتماعی این عکاس ایرانی به نمایش گذاشته شد.

عواید فروش مجموعه عکس احمد مطلایی برای دانش آموزان نیازمند ایرانی اختصاص داده شد.

در حاشیه این نمایشگاه نیز فیلم‎های مستندی از تاریخ و تمدن ایران درمعرض دید علاقمندان به هنر و فرهنگ ایران قرار گرفت.

مطلائی فارغ‌التحصیل رشته گرافیک و عضو انجمن عکاسان مطبوعات است که ضمن همکاری با رسانه‌های مختلف، عکس‌های خود را در نمایشگاه‌ها و مراکز متعدد فرهنگی هنری ایران و کشورهای اروپایی به نمایش گذاشته است.

همچنین آثار این هنرمند عکاس در کشورهایی چون ژاپن، روسیه، اتریش، عراق، لهستان، سوئیس، ترکیه و آمریکا معرفی و تقدیر شده‌اند.

 

کد خبر 164545

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز